Дамам після 50-ти за обідом рекомендується випити
Споживання алкоголю в помірних кількостях, як з'ясовується, здатно захистити жінок похилого віку від розвитку діабету другого типу, тобто того, котрий не вимагає регулярних ін'єкцій інсуліну. Про це говориться в повідомленні голландських дослідників.



Хоча зв'язок між уживанням алкоголю й зменшенням ризику розвитку діабету спостерігалася й раніше, більшість досліджень стосувалося чоловіків, про жінок старшого віку мова взагалі не йшла. Про свою нову роботу й роботу своїх колег у журналі Diabetes Care повідомив доктор Михель Боц із Медичного центра при університеті Утрехта.

Оскільки з віком ризик захворювання діабетом зростає, а серед пацієнтів з діабетом типу 2 - більшу частину становлять жінки, медики спробували з'ясувати взаємозв'язок між споживанням алкоголю й початком розвитку діабету в жінок похилого віку. Група фахівців обстежила більше 16.300 жінок у віці 49-70 років, у яких до початку експерименту ніякого діабету не було. Дослідження тривало протягом 6,2 років. За цей період часу 720 жінкам був поставлений діагноз "діабет типу 2".

У порівнянні з абсолютними трезвенницами, жінки, що вживають помірну кількість алкоголю (5 - 30 грамів у тиждень) найменше були піддані ризику розвитку діабету. Десять грамів алкоголю - це один стандартний напій.

Що стосується виду алкоголю, те тут ніякого зв'язку виявлено не було. Цікаво, що саме вживання алкоголю раніше зв'язували з розвитком діабетом типу 2. Але закономірність тут цікава - цей тип діабету грозить або абсолютнимим непитущим і трезвенницам, або тим, хто п'є надмірно. А от помірне вживання гарячливих напоїв - це те, що потрібно для здоров'я.
Навігація
Головна сторінка

Статті
Медицина
У людей, выглядящих моложе своих лет, больше шансов прожить дольше
Нашi Друзi
Загородный дом? дизельные котлы с горелкой de-dietrich
детские кровати
Фирма Optim-motors предлагает дешевые автозапчасти honda приобретайте
настенные котлы Бакси