  |
| Похідне від марихуани запобігає остеопороз |
| Ізраїльські вчені створили ліки, що допомагають запобігти остеопороз, на основі речовини, похідного від канабиса. Досвіди на мишах підтвердили, що ліки зупиняють руйнування кліток кісткової тканини.
|
|
| Пташиний грип перейшов турецько-вірменський кордон |
| Туреччина повідомила про спалах пташиного грипу на границі з Вірменією, менше ніж місяць через послу оголошення її території, вільної від вірусу. Міністерство сільського господарства вважає, що вірус був занесений у Туреччину перелітними птахами з території Вірменії.
|
|
|
|
| Дамам після 50-ти за обідом рекомендується випити |
| Споживання алкоголю в помірних кількостях, як з'ясовується, здатно захистити жінок похилого віку від розвитку діабету другого типу, тобто того, котрий не вимагає регулярних ін'єкцій інсуліну. Про це говориться в повідомленні голландських дослідників.
|
|
|
|
| Реклама алкоголю погано впливає на молодь США |
| Дослідження, проведене вченими з університету Коннектикуту, показало, що дорослі й підлітки п'ють більше спиртних напоїв, коли перебувають під впливом реклами алкогольної продукції.
|
|
| 11-й американський штат легалізував марихуану |
| Род-Айленд став 11-ым американським штатом, де було легалізоване паління марихуани за медичними показниками. При цьому дане рішення - перше з 6 червня 2005 року, коли Верховний суд США прийняв постанову про те, що пацієнти, яким марихуана прописана у вигляді ліків, однаково будуть переслідуватися по суду у відповідності у федеральним законом.
|
|
| Зелений чай проти раку |
| На думку вчених з рочестерской клініки Мейо, зелений чай дуже корисний хворим із хронічним лимфолейкозом - найбільш частим різновидом раку крові. Недавні експерименти показали, що антиоксиданти, що втримуються в зеленому чаї, згубні для ракових кліток.
|
|
|
|
| Пиво замість ліків? |
| Одна із провідних німецьких пивоварних компаній заявила про створення "пива здоров'я", призначеного, у першу чергу, для жінок, повідомляє британська газета Daily Telegraph.
|
|
|
|
|
|